FAQ / Ofte Stillede SpÞrgsmÄl

SpÞrgsmÄl og svar pÄ de mest stillede spÞrgsmÄl

Kan DelsouX ‘fremskaffe’ et specifikt produkt?

Hos DelsouX er meget muligt. DelsouX tilbyder nemlig i dag, at fremskaffe et specifikt produkt, som falder i lige netop dine Ăžnsker.

Gennem vores interne relationer og vores leverandÞr er det muligt i dag, at fÄ fremskaffet mange produkter i forskellige varianter. Det kan vÊre svÊrt, at garantere, hvad vi kan fremskaffe, men vi hos DelsouX gÞr altid vores bedste! Vores fremskaffelses udvalg kan afhÊnge af, hvad vores leverandÞrer kan levere pÄ et givent tidspunkt og hvad DelsouX kan forhandle om.

Kontakt os for at hĂžre, hvilke muligheder vi har for at afhjĂŠlpe dig bedst muligt!

Processen forlÞber sÄledes:

Kan jeg ‘reservere’ et produkt hos DelsouX?

Med det i mente, at du formegentligt til tider ville Ăžnske, at kunne reservere et produkt, sĂ„ har DelsouX muliggjort det for dig, at reservere et produkt til et bestemt og aftalt tidspunkt mod et depositum. DU kan altsĂ„ efter dine Ăžnsker fĂ„ reserveret et produkt hos DelsouX – du bĂžr egentlig bare sende os en besked eller kontakte supporten her.

VilkÄr kan lÊses her:

Hvordan tracker jeg min ordre?

FĂžrst, nĂ„r din ordre er pakket og afsendt, sĂ„ vil det vĂŠre muligt at spore din pakke. SĂ„ snart, at din ordre er afsendt, sĂ„ vil du automatisk modtage en mail i din indbakke – eller spam mappe – hvori der fremgĂ„r et link til at spore/tracke din ordre.

Du bÞr venligst bemÊrke, at der typisk kan gÄ op til 24 timer fÞr, at det er muligt for dig at spore/tracke din ordre. FÞrst nÄr ordren har forladt lageret vil det vÊre muligt for dig at spore/tracke din pakke.

Har du ikke modtaget et link med Track&Trace sporringslink, sÄ er det simpelthen fordi, at din ordre endnu ikke er afsendt. Kontakt DelsouX supporten for nÊrmere information.

Hvori ligger forskellen pÄ brugte og nye produkter?

Ved hver produkt fremgÄr en beskrivelse af produktets stand. For at lÊse mere kan du klik her.

Hvordan returnere jeg min ordre?

Har du fortrudt din ordre hos DelsouX, sÄ panik ej mere. Vi yder 14 dages fuld returret. Varerne skal returneres i ubrugt stand, i original emballage og samme indpakning som ved modtagelsen. NÄr vi har modtaget retur pakken og har godkendt din returnering, sÄ vil DelsouX hurtigst muligt refundere kÞbsbelÞbet til den samme konto, som du benyttede til at betale med. Du bÞr bemÊrke, at der kan gÄ op til 7-10 bankdage fÞr, at pengene er disponibel pÄ din konto igen efter, at returneretingssagen er behandlet. De omkostninger, som er forbundet med at returnere varerne afholde kunden selv. Derudover, sÄ er kunden ansvarlig for at ordren nÄr frem uden skader og produkter er pakket forsvarligt ind.

Det er ikke muligt, at returnere varer personligt uden aftale.

Du kan kþbe en returlabel igennem Shipmondo’s returportal, som koster dig 76,25 DKK (der kan forekomme éndringer i prisen).
Du kan bestille returlabel ved at trykke her.
Du gÞres desuden opmÊrksom pÄ, at du selv er ansvarlig for returneringen og vÊlger en fragtleverandÞr efter dit eget valg. Du bÞr altid huske, at angive dit ordrenummer samt Ärsagen for returneringen.

Ordre modtages ikke som efterkrav.

Ordren returneres til fĂžlgende adresse:

DelsouX
Att: Qais Delsouz
SkovgÄrsvej 10,
3200 Helsinge

Hvor kan jeg finde min kvittering/faktura?

DelsouX sender automatisk en kvittering/faktura, nÄr du har lagt en ordre.

Under ‘My Account’ kan du finde alle dine ordrer ved login med brugernavn og adgangskode – tilgĂ„ her.

Generelt

Er DelsouX produkter autentiske / ĂŠgte?

Du garanteres altid autentiske / Êgte produkter, nÄr du handler igennem DelsouX.dk

Alle produkter, som sĂŠlges igennem DelsouX.dk er bliver inspiceret og gennemtjekket af fag folk personligt – dette sikre dig som forbruger og kunde, at der er yderst hĂžj sandsynlighed for at produkterne er autentiske. DelsouX garantere altid, at produkterne er autentiske – det vil sige, at du altid kan gĂžre en indsigelse hos os. Vi tager det meget seriĂžst.

I dag er det en yderst skrÊkkelig, men desvÊrre en virkelighed, at der er flere og flere falske og uÊgte produkter i omlÞb. Konsekvenserne kan vÊre mange og heri blandt, sÄ kan farlige kemikalier forekomme i vores produkter, hvis vi ikke er forsigtige. Selvom, at det til tider kan vÊre svÊrt at se forskel pÄ uÊgte og autentiske produkter, sÄ har DelsouX hyret fag folk, som sikrer sig, at der bliver set ned til sidste detalje for falske produkter. Det forkommer nemlig, at der ved detaljer kan opspores om et produkt er autentiske eller ej. DelsouX er specialister indenfor omrÄdet og har mange Ärs erfaring med at spotte, hvad der er autentisk.

Det kan nogle gange vĂŠre svĂŠrt at fraskrive sig, at falske produkter er i omlĂžb, men hos DelsouX gĂ„r vi ind i kampen og tager et ekstra skridt, nĂ„r vi skal inspicere vores produkter – du kan altsĂ„ nĂŠsten ikke vĂŠre i bedre hĂŠnder.

De manuelle hÄndteringer af hver enkelt produkt sikre dig, at DelsouX minimere risiciene for falske produkter.

Varen er ikke som beskrevet - hvad gĂžr jeg?

Da DelsouX handler med bĂ„de brugte sĂ„vel som nye produkter, sĂ„ kan der fremkomme uoverensstemmelser med vores produkter og dine forventninger. VI gĂžr en dyd ud af at vĂŠre transperante og derfor, sĂ„ har vi beskrevet DelsouX definitioner pĂ„ ‘Varens Stand / Condition’ her.

For alle vores produkter findes en beskrivelse af produktets stand, hvor bÄde billeder samt en dybdegÄende video af produktet er offentligt tilgÊngeligt ved det enkelte produkt.

Hos DelsouX yder vi 2 Ă„rs reklamationsret – jf. kĂžbeloven for forbrugernes reklamations rettigheder. Du kan sende os en forespĂžrgsmĂ„l her, hvor du kan uddybe din forespĂžrgsmĂ„l.

Ved reklamationsret, sÄ tages der hÞjde for varens stand. LÊs mere ved handelsbetingelserne her.

Hvad betyder de forskellige termer DelsouX benytter?

Hos DelsouX fÞlger vi nutidens ord og vendinger. Derfor, sÄ forsÞger vi her, at gÞre det klart, hvilke ord og vendninger vi benytter samt hvad de betyder.

Fragt & Betaling

Hvilke leverings muligheder kan jeg vĂŠlge i mellem?

Ved Checkout har du fĂžlgende muligheder for levering:

  • GLS Pakkeshop
  • PostNord Pakkeshop
  • Afhentning / Meetup

Ved sidst nĂŠvnte mulighed bĂžr du tage kontakt til DelsouX for at hĂžre dine mulighed for leveringssted og tidspunkt.

HvornÄr modtager jeg mine varer?

DelsouX afsender din ordre nĂŠstkommende dag. Du kan forvente leveringstid alt efter, hvad vores fragtleverandĂžrer kan tilbyde – med GLS kan du forvente at modtage din ordre efter 2-4 hverdage fra, at du har lagt din ordre. Ligeledes gĂŠlder PostNord.

Obs.! – Forsinkelser kan forekomme alt efter forhold. Du kan holde dig opdateret ved at fĂžlge Track&Trace.

Hvilke betalings muligheder har jeg?

NĂ„r du handler igennem DelsouX, sĂ„ vil du automatisk modtage en ordrebekrĂŠftigelse. NĂ„r du har lagt en ordre, sĂ„ vil pengene fĂžrst blive reserveret pĂ„ din konto. FĂžrst det tidspunkt, hvor din ordre afsendes – og ikke fĂžr – sĂ„ bliver belĂžbet fra din bankkonto trukket.

Som kunde har du fĂžlgende betalingsmuligheder:

  • Kreditkort (MasterCard, Maestro, Dankort & Visa)
  • Apple Pay
  • ViaBill (Kommer Snart!)
  • Betaling ved afhentning (kun hvis Meetup / Afhentning) feltet er valgt
  • KontooverfĂžrsel / StraksoverfĂžrsel
    • Reg nr.: 3409
    • Kontonr.: 12800797
    • Bank: Danske Bank

Du bedes venligst at anfĂžre ordrenummeret ved indbetaling.

Kan jeg betale med MobilePay?

Yes! Hos DelsouX er det muligt, at betale med MobilePay.

Restordre

Hvad er 'Restordre'?

Ved ‘Restordre’ forstĂ„es det, at der kan opstĂ„ forlĂŠnget leveringstid fĂžr, at din pakke vil blive afsendt fra vores distributionscenter, da varen ikke er pĂ„ lager. NĂ„r du bestiller et produkt, som er i ‘Restordre’, sĂ„ pĂ„begynder DelsouX teamet processen for at fremskaffe produktet til dig samt at afsende det indenfor 10-14 hverdage – mere omkring fremskaffelses processen ved nĂŠste spĂžrgsmĂ„l.

Haster din ordre eller er du i tvivl om, hvorvidt din ordre kan leveres til tiden? Kontakt supporten via Messenger knappen pÄ DelsouX.dk eller tag direkte kontakt til os her. Her vil DelsouX teamet tag hÄnd om din besked og du vil fÄ et nÊrmere estimat pÄ, hvor hurtigt vi regner med at kunne afsende din ordre.

Kan jeg bestille et produkt, som ikke er pÄ lager?

Det korte svar er, ja! Dog er der visse forhold, som du skal vÊre opmÊrksom pÄ.

SÄ snart, at vi modtager en besked om, at du godt kunne tÊnke dig et produkt magen til det som du har bestilt, sÄ ivÊrksÊtter vi en process for fremskaffelse af produktet. Her gÄr der typisk 10-14 hverdage fÞr, at vi afsender produktet til dig.

Vi gÄr op i og garantere altid, at vores produkter er rene! Med det sagt, sÄ kan leveringstiden forlÊnges alt efter vores leverandÞrs rense muligheder.

DelsouX vil altid holde dig opdateret og du kan naturligvis sende os en besked, sÄ giver dig en opdatering op, hvor lang vi er i processen med at fremskaffe dig dit Þnskede produkt.

Levering

Kan jeg hente min ordre pÄ virksomhedsadressen?

DelsouX tilbyder ikke pÄ stÄende fod, at du kan afhente dit produkt uden aftale.

Ønsker du at afhente produktet, sÄ bÞr du tage kontakt til DelsouX forinden du dukker op pÄ adressen, da der ved aftale er mulighed for at afhente din ordre.

Ved betaling har du mulighed for at krydse feltet ‘Afhentning / Meetup (GRATIS)’ af, hvorefter DelsouX vil tage kontakt til dig mht. leveringssted og tid.

Kontakt

Kan jeg bede om personlig assistance?

DelsouX yder gratis support og besvarer en lang rÊkke spÞrgsmÄl ang. DelsouX.dk.

Du har en lang rĂŠkke muligheder for at komme i kontakt med DelsouX:

Du bÞr til en hver tid holde en sober tone, sÄ vil DelsouX pÄ bedst vis afhjÊlpe dig professionelt.