FAQ / Ofte Stillede Spørgsmål

Spørgsmål og svar på de mest stillede spørgsmål

Kan DelsouX ‘fremskaffe’ et specifikt produkt?

Hos DelsouX er meget muligt. DelsouX tilbyder nemlig i dag, at fremskaffe et specifikt produkt, som falder i lige netop dine ønsker.

Gennem vores interne relationer og vores leverandør er det muligt i dag, at få fremskaffet mange produkter i forskellige varianter. Det kan være svært, at garantere, hvad vi kan fremskaffe, men vi hos DelsouX gør altid vores bedste! Vores fremskaffelses udvalg kan afhænge af, hvad vores leverandører kan levere på et givent tidspunkt og hvad DelsouX kan forhandle om.

Kontakt os for at høre, hvilke muligheder vi har for at afhjælpe dig bedst muligt!

Processen forløber således:

Kan jeg ‘reservere’ et produkt hos DelsouX?

Med det i mente, at du formegentligt til tider ville ønske, at kunne reservere et produkt, så har DelsouX muliggjort det for dig, at reservere et produkt til et bestemt og aftalt tidspunkt mod et depositum. DU kan altså efter dine ønsker få reserveret et produkt hos DelsouX – du bør egentlig bare sende os en besked eller kontakte supporten her.

Vilkår kan læses her:

Hvordan tracker jeg min ordre?

Først, når din ordre er pakket og afsendt, så vil det være muligt at spore din pakke. Så snart, at din ordre er afsendt, så vil du automatisk modtage en mail i din indbakke – eller spam mappe – hvori der fremgår et link til at spore/tracke din ordre.

Du bør venligst bemærke, at der typisk kan gå op til 24 timer før, at det er muligt for dig at spore/tracke din ordre. Først når ordren har forladt lageret vil det være muligt for dig at spore/tracke din pakke.

Har du ikke modtaget et link med Track&Trace sporringslink, så er det simpelthen fordi, at din ordre endnu ikke er afsendt. Kontakt DelsouX supporten for nærmere information.

Hvori ligger forskellen på brugte og nye produkter?

Ved hver produkt fremgår en beskrivelse af produktets stand. For at læse mere kan du klik her.

Hvordan returnere jeg min ordre?

Har du fortrudt din ordre hos DelsouX, så panik ej mere. Vi yder 14 dages fuld returret. Varerne skal returneres i ubrugt stand, i original emballage og samme indpakning som ved modtagelsen. Når vi har modtaget retur pakken og har godkendt din returnering, så vil DelsouX hurtigst muligt refundere købsbeløbet til den samme konto, som du benyttede til at betale med. Du bør bemærke, at der kan gå op til 7-10 bankdage før, at pengene er disponibel på din konto igen efter, at returneretingssagen er behandlet. De omkostninger, som er forbundet med at returnere varerne afholde kunden selv. Derudover, så er kunden ansvarlig for at ordren når frem uden skader og produkter er pakket forsvarligt ind.

Det er ikke muligt, at returnere varer personligt uden aftale.

Du kan købe en returlabel igennem Shipmondo’s returportal, som koster dig 76,25 DKK (der kan forekomme ændringer i prisen).
Du kan bestille returlabel ved at trykke her.
Du gøres desuden opmærksom på, at du selv er ansvarlig for returneringen og vælger en fragtleverandør efter dit eget valg. Du bør altid huske, at angive dit ordrenummer samt årsagen for returneringen.

Ordre modtages ikke som efterkrav.

Ordren returneres til følgende adresse:

DelsouX
Att: Qais Delsouz
Skovgårsvej 10,
3200 Helsinge

Hvor kan jeg finde min kvittering/faktura?

DelsouX sender automatisk en kvittering/faktura, når du har lagt en ordre.

Under ‘My Account’ kan du finde alle dine ordrer ved login med brugernavn og adgangskode – tilgå her.

Generelt

Er DelsouX produkter autentiske / ægte?

Du garanteres altid autentiske / ægte produkter, når du handler igennem DelsouX.dk

Alle produkter, som sælges igennem DelsouX.dk er bliver inspiceret og gennemtjekket af fag folk personligt – dette sikre dig som forbruger og kunde, at der er yderst høj sandsynlighed for at produkterne er autentiske. DelsouX garantere altid, at produkterne er autentiske – det vil sige, at du altid kan gøre en indsigelse hos os. Vi tager det meget seriøst.

I dag er det en yderst skrækkelig, men desværre en virkelighed, at der er flere og flere falske og uægte produkter i omløb. Konsekvenserne kan være mange og heri blandt, så kan farlige kemikalier forekomme i vores produkter, hvis vi ikke er forsigtige. Selvom, at det til tider kan være svært at se forskel på uægte og autentiske produkter, så har DelsouX hyret fag folk, som sikrer sig, at der bliver set ned til sidste detalje for falske produkter. Det forkommer nemlig, at der ved detaljer kan opspores om et produkt er autentiske eller ej. DelsouX er specialister indenfor området og har mange års erfaring med at spotte, hvad der er autentisk.

Det kan nogle gange være svært at fraskrive sig, at falske produkter er i omløb, men hos DelsouX går vi ind i kampen og tager et ekstra skridt, når vi skal inspicere vores produkter – du kan altså næsten ikke være i bedre hænder.

De manuelle håndteringer af hver enkelt produkt sikre dig, at DelsouX minimere risiciene for falske produkter.

Varen er ikke som beskrevet - hvad gør jeg?

Da DelsouX handler med både brugte såvel som nye produkter, så kan der fremkomme uoverensstemmelser med vores produkter og dine forventninger. VI gør en dyd ud af at være transperante og derfor, så har vi beskrevet DelsouX definitioner på ‘Varens Stand / Condition’ her.

For alle vores produkter findes en beskrivelse af produktets stand, hvor både billeder samt en dybdegående video af produktet er offentligt tilgængeligt ved det enkelte produkt.

Hos DelsouX yder vi 2 års reklamationsret – jf. købeloven for forbrugernes reklamations rettigheder. Du kan sende os en forespørgsmål her, hvor du kan uddybe din forespørgsmål.

Ved reklamationsret, så tages der højde for varens stand. Læs mere ved handelsbetingelserne her.

Hvad betyder de forskellige termer DelsouX benytter?

Hos DelsouX følger vi nutidens ord og vendinger. Derfor, så forsøger vi her, at gøre det klart, hvilke ord og vendninger vi benytter samt hvad de betyder.

Fragt & Betaling

Hvilke leverings muligheder kan jeg vælge i mellem?

Ved Checkout har du følgende muligheder for levering:

  • GLS Pakkeshop
  • PostNord Pakkeshop
  • Afhentning / Meetup

Ved sidst nævnte mulighed bør du tage kontakt til DelsouX for at høre dine mulighed for leveringssted og tidspunkt.

Hvornår modtager jeg mine varer?

DelsouX afsender din ordre næstkommende dag. Du kan forvente leveringstid alt efter, hvad vores fragtleverandører kan tilbyde – med GLS kan du forvente at modtage din ordre efter 2-4 hverdage fra, at du har lagt din ordre. Ligeledes gælder PostNord.

Obs.! – Forsinkelser kan forekomme alt efter forhold. Du kan holde dig opdateret ved at følge Track&Trace.

Hvilke betalings muligheder har jeg?

Når du handler igennem DelsouX, så vil du automatisk modtage en ordrebekræftigelse. Når du har lagt en ordre, så vil pengene først blive reserveret på din konto. Først det tidspunkt, hvor din ordre afsendes – og ikke før – så bliver beløbet fra din bankkonto trukket.

Som kunde har du følgende betalingsmuligheder:

  • Kreditkort (MasterCard, Maestro, Dankort & Visa)
  • Apple Pay
  • ViaBill (Kommer Snart!)
  • Betaling ved afhentning (kun hvis Meetup / Afhentning) feltet er valgt
  • Kontooverførsel / Straksoverførsel
    • Reg nr.: 3409
    • Kontonr.: 12800797
    • Bank: Danske Bank

Du bedes venligst at anføre ordrenummeret ved indbetaling.

Kan jeg betale med MobilePay?

Yes! Hos DelsouX er det muligt, at betale med MobilePay.

Restordre

Hvad er 'Restordre'?

Ved ‘Restordre’ forståes det, at der kan opstå forlænget leveringstid før, at din pakke vil blive afsendt fra vores distributionscenter, da varen ikke er på lager. Når du bestiller et produkt, som er i ‘Restordre’, så påbegynder DelsouX teamet processen for at fremskaffe produktet til dig samt at afsende det indenfor 10-14 hverdage – mere omkring fremskaffelses processen ved næste spørgsmål.

Haster din ordre eller er du i tvivl om, hvorvidt din ordre kan leveres til tiden? Kontakt supporten via Messenger knappen på DelsouX.dk eller tag direkte kontakt til os her. Her vil DelsouX teamet tag hånd om din besked og du vil få et nærmere estimat på, hvor hurtigt vi regner med at kunne afsende din ordre.

Kan jeg bestille et produkt, som ikke er på lager?

Det korte svar er, ja! Dog er der visse forhold, som du skal være opmærksom på.

Så snart, at vi modtager en besked om, at du godt kunne tænke dig et produkt magen til det som du har bestilt, så iværksætter vi en process for fremskaffelse af produktet. Her går der typisk 10-14 hverdage før, at vi afsender produktet til dig.

Vi går op i og garantere altid, at vores produkter er rene! Med det sagt, så kan leveringstiden forlænges alt efter vores leverandørs rense muligheder.

DelsouX vil altid holde dig opdateret og du kan naturligvis sende os en besked, så giver dig en opdatering op, hvor lang vi er i processen med at fremskaffe dig dit ønskede produkt.

Levering

Kan jeg hente min ordre på virksomhedsadressen?

DelsouX tilbyder ikke på stående fod, at du kan afhente dit produkt uden aftale.

Ønsker du at afhente produktet, så bør du tage kontakt til DelsouX forinden du dukker op på adressen, da der ved aftale er mulighed for at afhente din ordre.

Ved betaling har du mulighed for at krydse feltet ‘Afhentning / Meetup (GRATIS)’ af, hvorefter DelsouX vil tage kontakt til dig mht. leveringssted og tid.

Kontakt

Kan jeg bede om personlig assistance?

DelsouX yder gratis support og besvarer en lang række spørgsmål ang. DelsouX.dk.

Du har en lang række muligheder for at komme i kontakt med DelsouX:

Du bør til en hver tid holde en sober tone, så vil DelsouX på bedst vis afhjælpe dig professionelt.